Новини

Сервіс E-DOC - універсальне рішення для бізнесу
27.06.2017
148

Які 4 технології назавжди змінять е-commerce?

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

Роботи на складах, мобільні візки для спрощення збору замовлень, продавці-боти — все це відбувається вже зараз через впровадження та розвиток технологій. Поставка товару за допомогою безпілотника вже не здається чимось надприроднім, роботизовані онлайн-чати також вкоренилися на ринку рітейлу. За допомогою EDI-технологій провайдери навчились передавати млн комерційних та юридичних документів між бізнес-партнерами за лічені хвилини. Нейронні мережі навчились розпізнавати та описувати зображення, представлені на фото. Всі ці технології скоро можуть стати для інтернет-проектів беззаперечною конкурентною перевагою.

Найважливішу роль у процесі електронної трансформації відіграють 4 напрямки: NLP (обробка природньої мови), комп’ютерний зір, модерація та безпека, персоналізація.

NLP — обробка природньої мови

Про можливості NLP було сказано ще в 2008 році компанією Pluribo. Це нью-йоркський стартап, який створив розширення для Firefox. Його робота полягає в тому, що він збирає відгуки про продукт та генерує короткий огляд з двох додатків. Цю технологію використала компанія Amazon для простішого вибору товару покупцем. Однак в 2009 році проект був закритий через фінансову кризу, хоча ця технологія відіграла значну роль у розвитку e-commerce. Зовсім скоро NLP буде мати можливість пошуку товару за допомогою голосової команди та ставити уточнюючі питання. Можливо, що штучний інтелект буде здатний розрізняти емоції покупця і пропонувати товари, враховуючи ці фактори.

Комп’ютерний зір

Низка компаній, таких як Google, Facebook, Pinterest для роботи із зображеннями, використовують нейронні мережі. Всі вже знайомі з функцією розпізнавання облич в Facebook, яка пропонує відмітити на фото ваших друзів і знайомих. А в пошуковій системі Google ви можете скористатись функцією пошуку схожих зображень.

Більша частина сервісів запрограмована в цілому на розпізнавання предметів, які нас оточують: будівлі, дерева, квіти. В електронній комерції пріоритетом же є покупець, і товар необхідно описувати з його точки зору та вказувати характеристики, які важливі для нього.

Персоналізація

Простота в експлуатації і персоналізація вийшли на перший план. Раніше було достатньо встановити автоматичну систему з підбору товару, а сьогодні мобільний трафік росте в геометричній прогресії, і виконати це завдання стало важче. Використовуючи мобільний додаток, користувач в основному просто листає стрічку, а не шукає товар за категоріями, і все це відбувається протягом 10 хвилин. Протягом цього часу алгоритму потрібно визначити вподобання клієнта і сформувати запит за його побажанням. В мобільних додатках більша частина продажів відбувається через рекомендації, а не за допомогою необхідної категорії чи фільтру. Теперішні технології здатні підбирати товари, які найбільше відповідають вимогам клієнта. Нейромережа здатна провести аналіз історії користувача і визначити його вподобання і смаки, виходячи з цього, в подальшому і пропонуватиме товари.

Модерація і безпека

На інтернет-майданчиках необхідно проводити аналіз більшого масиву інформації, часто у цьому процесі приймають участь сотні модераторів. Використовуючи нейромережу, перевірка контенту проводиться автоматично і кількість задіяних людей скорочується до одного. Крім цього, поліпшується якість модернізації, оскільки машини, на відміну від людей, помиляються значно рідше. Нейромережі проводить низка таких компаній, як Disqus, Pinterest, Google Photos та інші.

Більшість з розглянутих вище рішень знаходяться у тестовому режимі на етапі розробки, але в найближчому майбутньому вони стануть відмінними важелями правління в е-commerce.

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0