Новини

17.01.2017
344

Власне виробництво – панацея чи плацебо сучасного рітейлу

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

Такі великі рітейлери як Сільпо, АТБ, METRO вже придбали особисті виробництва. Інша частина мереж зупинилася на придбанні пекарень, м’ясних і коптильних цехах.

Перевагу private label, рітейлери України оцінили давно: на полицях торгових мереж вже давно є ряд продукції під маркою ВТМ. Більшу частину цих товарів виготовляють сторонні підприємства, за запитом роздрібних мереж. Але найбільші рітейлери почали інвестувати свої активи у виробництво, і поставляють ВТМ не тільки в особисті магазини, а й у торгові точки конкурентів. Що цікаво – іноді під private lable конкуруючих мереж.

Нижче зазначений ряд промислових об’єктів, якими володіють торговельні концерни країни.

Fozzy Group

Велика торгівельно-промислова група України Fozzy Group збирається купувати 2 підприємства з виробництва продуктів харчування: Богуславський завод продтоварів і підприємство Вогні Гестії, по переробці рибної продукції. Ці активи поповнять ряд потужностей Fozzy Group, в кількість яких входять Ніжинський консервний завод і птахофабрика Варто.

АТБ

АТБ також виявляє цікавість до виробництва продхарчування. Так, до числа корпорації входить кондитерська фабрика Квітень (Дніпро) і м’ясна фабрика Фаворит плюс (селище Слобожанське Дніпропетровської області).

METRO

А ось представників METRO зацікавило фермерське господарство. У травні 2016 року спільно з компанією Syngenta AG був заснований проект «Фермове». Він націлений на розвиток і підтримку фермерських господарств.

Компанія Syngenta AG забезпечує фермерські господарства сировиною, необхідними засобами захисту рослин, а METRO, в свою чергу, пропонує спільникам проекту гарне місце на полицях в мережі і участь в сфері підготовки та подальший продаж продукції.

До складу мережі входить частина в статутному капіталі Пирятинагроконсерв, завод по переробці консервації. У 2014 році мережа запустила виготовлення молочних продуктів на базі консервного заводу Пирятин. Близько 80% асортименту товару в магазинах мережі Фуршет вітчизняного виробництва. Мережа володіє особистими виробництвами, такими як: м’ясопереробні, пельменні, кондитерські, кулінарні, рибні виробництва та пекарні.

Велика Кишеня (Рітейл Груп)

У 2013 році було розпочато проект з централізованого виробництва рибної продукції, а через два роки з’явилася кондитерська власного виробництва у мережі Велика Кишеня.

Рітейл Груп управляє торговими мережами: Велмарт, Велика Кишеня, магазинами преміум-формату ВК SELECT та «магазинами біля будинку» ВК Експрес.

Таврія В

У складі мережі Таврія В налічується ряд цехів, якими вони забезпечують свої супермаркети. Компанія заснована в 1992 році і має в своїх активах цеха з виробництва рибних, м’ясних напівфабрикатів, є кондитерський і кулінарний цехи. Таврія налічує 74 магазини роздрібної торгівлі.

Крім розвитку мереж, додатковим напрямком діяльності компанії є оптова торгівля, підприємства громадського харчування, виробництва, а також будівництво і девелопмент.

Більшість ритейлерів поки не бачать значних перспектив інвестувати свої гроші в приватні заводи, задоволені невеликими кулінарними цехами: кондитерським виробництвом і пекарнями. За такою схемою працюють ряд мереж: NOVUS, Varus, BILLA, АШАН і багато інших. Ряд інших, більш дрібних рітейлерів, обмежуються або печами для курей-гриль, міні-пекарнями, або зовсім однією точкою в місті на приготування кулінарії.

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0