Новини

15.05.2017
439

УКРАЇНСЬКИЙ СТАРТАП GRAMMARLY ЗІБРАВ $ 110 МЛН

Провайдер електронного документообігу стежить за останніми трендами IT сфери і не міг пройти повз гучного стартапу співвітчизників. Так український Grammarly для перевірки орфографії та інших можливостей зібрав $ 110 млн інвестицій. Головним інвестором виступив фонд General Catalyst, іншими учасниками були IVP і Spark Capital. Зібрані кошти розраховують направити на розвиток і розширення компанії, т як раніше Grammarly обходилися без сторонньої допомоги і намагалися самостійно розвивати продукт.

На сьогодні Grammarly єдиний український стартап, заснований в Києві, який залучив понад сто мільйонів доларів. Це онлайн-сервіс, який перевіряє граматику написаного тексту грунтуючись на штучному інтелекті. Цей додаток збільшує якість написаного тексту, враховує персональний стиль користувача та його комунікативні задачі, рекомендуючи виправлення, за допомогою яких текст робиться структурованим та граматично вірним. Продукт допомагає не тільки в професійній сфері, а також в особистому листуванні, формуванні анкет, спілкуванні в соціальних мережах та ін. Крім цього продукт буде корисний фахівцям відділу маркетингу, продажів, на виробництві та в освітній сфері.

Grammarly інтегрується з популярними платформами, а також в якості розширення для настановних програм та браузерів. На даний момент доступно три розширення для браузерів (Chrome, Firefox та Safari) та два додатки для установки на операційні системи Mac та Windows, додатки для веб-редакторів та Office. У браузері Chrome Web Store розширення є найпоширенішим та налічує більш ніж 10 млн активних користувачів. Вісім років тому свій стартап заснували три українця: Олексій Шевченко, Дмитро Лідер та Максим Литвин. Початкова версія сервісу була створена в Києві. Зараз чисельність команди перевищує 100 осіб, а щоденних користувачів близько 7 мільйонів. Штаб-квартира компанії знаходиться в Сан-Франциско, а третій офіс компанія відкритий у Нью-Йорку. Власники компанії стверджують, що у квітні 2017 року онлайн-сервісом було запропоновано більш 14 млрд покращень до текстів. До 2015 року онлайн-сервісом можна було користуватися за передплатою, а після цього він перейшов на freemium та число користувачів почало зростати експоненціально.

«Коли продукт був платним, кількістю користувачів ми не могли похвалитися, а перейшовши на безкоштовну версію, величезна кількість людей вказують на наші баги, що добре стимулює на розвиток продукту в майбутньому», розповів Олексій Шевченко, співзасновник сервісу Grammarly.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0