Новини

31.03.2017
986

«СІЛЬПО» ЗАПУСКАЄ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

Торгова мережа «Сільпо» не перестає дивувати своїми новинками. Банківська картка не стала останнім винаходом даної мережі. Компанія «Е-КОМ» пропонує вам ознайомитися з новими технологіями, які впровадила одна з мереж холдингу Fozzy Group. Вже завтра мережа магазинів «Сільпо» перша, хто запустить в тестовому режимі самонавчальну програму для українського рітейлу KISSA (Key Intellectual Silpo System Assistant).

Система KISSA є програмно-апаратним комплексом, який інтегрований з системами CRM та ERP. Представники України, США та Японії більше двох років працювали над розробленням даної програми. Тестування проходило в Дніпрі та Одесі, відкрите тестування заплановано в столиці.

Система KISSA координує процес роботи гарячої лінії магазинів, відповідає на поширені запитання та по мірі все більшого потоку гостей самонавчається та покращує продуктивність програми «Власний Рахунок».
KISSA має можливість вести облік контролю товарних запасів на РЦ, робити поставку товарів більш простою, за допомогою дронів-квадрокоптерів координувати постачання товару.

У разі нестачі будь-якого товару в певному супермаркеті, система може самостійно зробити замовлення на певну кількість товару в необхідну торгову точку. Система може визначати пік завантаженості супермаркетів та вираховувати необхідну кількість співробітників для роботи в ці години.

Ще одна задача, для якої розроблено програму KISSA це доповнення програми «Власний Рахунок» необхідною інформацією. Система моніторить поведінку гостей супермаркетів та з її допомогою відділ маркетингу більш точно може виявити потреби покупців.

Більш того, штучний інтелект KISSA має можливість керувати освітленням, радіо та більш точно створювати передбачення на чеках. За допомогою цієї програми витрати на оптимізацію скоротяться на 20%, а логістика стане ефективніше на 40%.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0