РІТЕЙЛ

Зручний е-документообіг для роздрібних мереж і постачальників в звичній обліковій системі

ПідключитисьКонсультація

Роздрібна торгівля (ритейл) у всьому світі працює в єдиній системі, де всі учасники обмінюються е-документами, в тому числі з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Це було б неможливо без міжнародного EDI (Electronic Data Interchange – електронний обмін даними) стандарту передачі електронних повідомлень між учасниками.

 

Основне завдання EDI – оптимізація всіх бізнес-процесів (замовлення, відвантаження, приймання, оплата товару) між рітейлом, дистриб’юторами та постачальником.

4 кроки до обміну електронними документами


Заявка на підключення


Доступ до платформи


Оплата рахунку


Початок роботи


Заявка на підключення

Переваги впровадження електронного документообігу

Скорочення часу на обробку документів в 2 рази

До 80% зменшення трудовитрат і помилок ручного введення

Управління фінансовими потоками

До 85% економії на витратних матеріалах

Прискорене закриття угод

До 90% автоматизація ланцюга постачань

ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ І ОТРИМАЙТЕ БАЗОВУ СХЕМУ
ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ В РІТЕЙЛ

Чому клієнти обирають E-COM

10+

EDI-ального досвіду на
ринку

300+

млн відправленних
е-документів

130+

млн грн. зберегли нашим клієнтам

5000+

підключенних
користувачів

E-COM дозволяє перейти на е-документообіг з провідними компаніями України


Дізнатися про можливості роботи з вашими партнерами

Використання GTIN і GLN номерів в роздрібній торгівлі

У рітейлі для ідентифікації товару використовується спеціальний штрих код GTIN (англ. Global Trade Item Number).

 

Для визначення місцезнаходження учасника використовується GLN (Global Location Number). Це глобальний номер місця знаходження, який ідентифікує учасника та являє собою 13-розрядний цифровий код (номер).

 

Присвоєнням таких номерів займається асоціація «GS1 Україна». E-COM є офіційним представником «GS1 Україна» по реєстрації нових асоційованих членів і з привласнення GTIN / GLN.

ПЕРЕГЛЯНУТИ GLN МАГАЗИНІВ РОЗДРІБНОЇ МЕРЕЖІ

Терміни впровадження електронного документообороту

Впровадження EDI в ритейлі варто розглядати індивідуально, залежно від кількості контрагентів, побажань клієнта працювати у своїй обліковій системі або на веб-платформі.

Отримати детальну інформацію щодо переліку робіт і термінів

Адаптивність та інтеграція платформи в будь-яку облікову систему

Доступ до платформи можливий з будь-якого комп’ютера, ОС та версії браузера, головне вихід в інтернет

Працюєте у своїй обліковій системі? Ми з легкістю інтегруємося в будь-яку облікову систему, а ви продовжите працювати в звичному середовищі.

Залишилися питання щодо перехід на e-документообіг?
Залиште заявку та з вами зв’яжеться наш менеджер найближчим часом