Новини

14.07.2017
717

Рітейл Груп впровадив нове ПЗ для роботи з постачальниками

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

E-COM не перший рік співпрацює з торгівельною мережею “Велика Кишеня” (перебуває у складі холдингу Рітейл Груп). Як провідний EDI-провайдер, ми з цікавістю спостерігаємо за успіхами та досягненнями наших партнерів. Так, Рітейл Груп реалізував власне програмне забезпечення для взаємодії з постачальниками. З його допомогою можна буде досягнути високих продажів та обороту продукції.

Структурний підрозділ мерчандайзингу був впроваджений керівництвом Рітейл Груп нещодавно, в червні цьогоріч. Основним завданням цього напрямку стала оптимізація бізнес-процесів у регулюванні поличною ділянкою, з варіантами індивідуального підходу.

Експерти компанії спроектували нове ПЗ для постачальників — інформаційний портал. Цей проект інтегрований в програмне забезпечення холдингу. Зі слів спеціалістів, цей портал має можливість самостійно планувати періодичність робіт і набір послуг, контактувати з персоналом і приймати звітність про виконану роботу у зручній формі. Отже, використовуючи вказаний проект у режимі реального часу, постачальники мають можливість керувати поличною ділянкою. Поряд з цим, постачальник може бути впевнений, що товари власної марки обслуговує грамотний менеджер-мерчандайзер, який знаходиться в штаті торгівельного майданчика. Цей спеціаліст працює лише в одній торгівельній точці і добре розбирається на складі, має можливість контактувати з управляючим торгівельного майданчика та менеджерами секцій. Як виявляється, ймовірність втрати товару на складі зводиться нанівець. Мерчандайзер має мобільний пристрій, використовуючи який, у режимі реального часу спеціаліст може отримати інформацію про фактичні залишки товару, а також про діючі і заплановані промо-події. Додатковою функцією є те, що вказане ПЗ може прорахувати оптимальний запас товару, враховуючи купівельну спроможність конкретної торгівельної точки. Для початку роботи у цій системі необхідно зайти на інформаційний портал та ввести логін і пароль.

— Таким чином, компанія отримала ефективний інструмент взаємодії рітейлера і постачальника, за допомогою якого дві сторони працюють спільно, переслідуючи єдину ціль — викликати бажання купувати. Зворотній зв’язок дозволяє зрозуміти і оперативно локалізувати проблему. А завдяки постійному діалогу з великою кількістю виробників і технологічним досягненням, компанія отримує аналіз ситуації на ринку України, — прокоментувала Ірина Селицька, керівник відділу мерчандайзингу.

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0