Статті

18.09.2017
1639

Оптимізуйте обмін сертифікатами якостями за допомогою сервісу «Портал Сертифікатів»

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

Документальне підтвердження якості товару забезпечує його конкурентоздатність, затребуваність та довіру споживача до його виробника і бренду в цілому. Незалежно від того, що ви поставляєте, з сертифікатом якості це буде надійніше і ефективніше, адже і обов’язкова, і добровільна сертифікація гарантує не тільки те, що продукція відповідає всім вимогам, але й є безпечною.

Разом із тим, робота з паперовими сертифікатами та іншими документами, які підтверджують якість товару, тягне за собою низку незручностей. Це потребує немалих фінансових витрат на папір, заправку картриджів, архіви для зберігання, а також утримання працівника, відповідального за роботу з документацією. Окрім того, все це створює проблеми з труднощами пошуку необхідних сертифікатів або ще гірше того — їх втратами, несвоєчасною доставкою і т. д. Особливо гостро ці проблеми стоять з декларацією виробника, без якої не буде самої поставки продукції.

Залиште непотрібні фінансові витрати і всі труднощі роботи з паперовими сертифікатами в минулому. Переведіть їх в електронний вигляд за допомогою онлайн сервісу “Портал Сертифікатів”. Це унікальне рішення команди розробників E-COM призначене для зберігання, обробки, пошуку та спільного доступу до сертифікатів якості на товари.

Яким чином це відбувається? Отримавши доступ до сервісу “Портал Сертифікатів”, ви зможете завантажити всі сертифікати та інші документи, що підтверджують якість товару. При цьому у вас є можливість вибирати контрагентів, яким вони будуть доступні для перегляду та/або скачування за прямим посиланням. Посилання на е-сертифікат можна надати і тим контрагентам, які не використовують сервіс. Окрім того, сервіс швидко інтегрується в будь-яку облікову систему користувача завдяки АРІ (Application Programming Interface), який, до того ж, спрощує та пришвидшує процедуру отримання сертифікату про якість товару.

Переваги онлайн сервісу “Портал Сертифікатів”:
– можливість підписання сертифікату ЕЦП;
– захист від втрати сертифікату (хмарне зберігання скан-копій сертифікатів і сертифікатів, підписаних ЕЦП);
– додавання необмеженої кількості документів з якості у сервіс;
– прив’язка документів з якості до необмеженої кількості товарів;
– зручний облік сертифікатів якості і контроль за термінами їх дії;
– надання доступу до документів своїм клієнтам (з можливістю обмеження доступу);
– доступ до модуля “Реєстр державної системи сертифікації України”, в якому можна звіряти актуальність, достовірність і дані сертифікату відповідності;
– швидкий пошук потрібного сертифікату за різними ознаками (№, артикул, штрих-код і т. п.);
– друк документів у середовищі сервісу;
– доступність посилання на документ після закінчення періоду користування сервісом.

Детальніше про успіхи впровадження сервісу — далі.

На сьогоднішній день переваги “Порталу Сертифікатів” оцінили 10 торгівельних мереж, які завдяки сервісу істотно спростили прийом товару: «PROSTOR», «Лоток», «Континент-Торг», «Бджілка-маркет», «Дари моря», «Аптека 911», «Pampik», «Альфа «641», «Манго-Груп», «Мережа-сервіс Львів».

На черзі — ще 6 торгівельних мереж, які наразі тестують сервіс.

Відтепер ці мережі можуть не використовувати паперові сертифікати (документи з якості), тому у постачальників, які працюють з ними, є можливість завантажувати їх в електронному вигляді.

4 причини для того, щоб перейти на “Портал Сертифікатів”, якщо ви — постачальник:
1) Це зекономить вам кошти на папері, друці і час на підбірку потрібних сертифікатів до відвантаження.
2) Це в рази пришвидшить вашу роботу: контрагент може ознайомитись з е-сертифікатом ще до того, к товар прибуде на склад.
3) Це знизить ризики: робота в сервісі виключає використання некоректних сертифікатів.
4) Це універсально: можливість передачі документів як торгівельним мережам, так і дистриб’юторам та клієнтам з лінійного роздрібу.

4 причини для того, щоб перейти на “Портал Сертифікатів”, якщо ви — торгівельна мережа:
1) Це в рази прискорить вашу роботу: можливість швидкого отримання скан-копії сертифіката співробітниками РЦ та магазину.
2) Це зекономить ваш час: звіряти паперові сертифікати при прийомі товару більше не потрібно.
3) Це додаткова гарантія: мережа отримує додатковий інструмент контролю якості товару та можливість працювати з єдиною базою сертифікатів своїх постачальників.
4) Це можливість отримувати сертифікати в таких електронних документах, як DESADV (повідомлення про відвантаження), електронна ТТН та у сервісі Е-специфікація без додаткових витрат.

Залишились питання? Телефонуйте прямо зараз, ми вас проконсультуємо!
+38 (044) 586-26-06

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0