ЕЦП

Легке оформлення електронного цифрового підпису

отриматидокладніше

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) – це вид електронного підпису, який ідентифікує підписанта, а також наділяє електронний документ юридичною силою так саме як з паперовим документом, на який поставлено мокрий підпис і печатку.


ЕЦП накладається за допомогою особистого ключа, підтверджує цілісність. Оскільки ЕЦП є електронною версією власного підпису, то він може бути застосований для юридичних і фізичних осіб.

5 простих кроків для отримання ЕЦП

Реєстрація

Оформлення заявки
на ецп

Установка по
та оформлення запиту на сертифікат

Надання документів
в ацск

Оплата і отримання ецп


Реєстрація

БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ДЕТАЛЬНУ ІНСТРУКЦІЇ З РЕЄСТРАЦІЇ?
ВКАЖІТЬ ВАШ E-MAIL і МИ ВІДПРАВИМО ВАМ ДОКУМЕНТ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ

Обмін е-документів з ЕЦП можливий з:

Вартість електронного
цифрового підпису:

Для чого потрібна ЕЦП?

Обмін первинними, правовими, фінансовими та іншими е-документами з вашими партнерами і контрагентами (акти, договори, податкові накладні, коригування до них, видаткові накладні та ін.)

Взаємодія з державними органами (митниця, МВС, ВГСУ, МТСБУ, ЕГЕБО та т. д.)

Подання звітності в державні контролюючі органи

Для участі в електронних тендерах та аукціонах

Идентификация подписанта ЭЦП

Для наділення е-документа юридичною силою

Використання електронного цифрового підпису прирівнює електронний документ до паперового оригіналу відповідно Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» N 36, ст.275.

ВКАЖІТЬ ВАШІ КОНТАКТИ І МИ ВІДПРАВИМО ВАМ
НЕОБХІДНИЙ ПАКЕТ ЗАКОНІВ І ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ

На що слід звернути увагу при купівлі ЕЦП?

Довіряйте лише спеціалізованим акредитованим центрам з видачі ЕЦП, наприклад КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ

Фізичні та юридичні особи в своїй діяльності використовують різні ЕЦП.

ЕЦП бувають як з електронною печаткою, так і без неї.

До 85% економії на витратних матеріалах.

Підписання електронного документа ЕЦП та безпека передачі даних.

Безпека підписання ЕЦП в сервісі E-DOC знаходиться на високому рівні. Використовується HTTPS з’єднання, яке шифрує трафік між браузером користувача та сервером, використовуючи при передачі SSL канал.

На першому кроці підписання система ідентифікує обов’язкові параметри в електронному документі, такі як: код ЄДРПОУ, ІПН та інші. Система порівнює з аналогічними даними, які містяться в ЕЦП. Це гарантує підписання документа ЕЦП тільки співробітника компанії.

Другим кроком підписання є перевірка валідності ЕЦП і мітка часу. У момент підписання документів система відправляє запит на сервер АЦСК даного ЕЦП. Якщо ЕЦП відкликаний, прострочений або немає зв’язку з АЦСК, документ не буде підписаний.

ЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ ЩОДО ВИБОРУ ЕЦП АБО ПО РОБОТІ З СЕРВІСОМ E-DOC?
ВКАЖІТЬ ВАШІ КОНТАКТНІ ДАНІ І НАШІ ФАХІВЦІ ЗВ’ЯЖУТЬСЯ З ВАМИ