Статті

11.09.2017
323

DistribEx — унікальний онлайн сервіс для автоматизації дистрибуції

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

В роботі будь-якого дистриб’ютора велике значення мають опеативність поставок продукції, пришвидшення логістичних операцій, здійснення своєчасної оплати. Це важливо і для ефективної роботи виробника. Усі ці процеси не обходяться без роботи з документами, якими дистриб’ютор обмінюється з виробником. Велика кількість паперів потребує багато часу на їх обробку і перевірку, а також фінансових витрат на витратні матеріали і доставку адресату. Крім того, важливу роль грає актуальність цін на товар, вказаних у прайсі. А помилки, допущені, до прикладу, в договорі на паперовому носії, можуть вартувати компанії дорожче самої партії продукції, про яку йде мова. Як уникнути проблем, які тягне за собою паперова тяганина і чи можна перевести ці процеси в електронний формат? Про це — далі.

Автоматизувати роботу виробника з дистриб’юторами, налагодити ефективний ланцюжок поставок, мінімізувати ризики та уникнути непотрібних витрат можливо за допомогою онлайн сервісу DistribEx. Він забезпечує обмін документами між учасниками в єдиному онлайн середовищі значно спрощує і пришвидшує процес передачі і обробки даних. Це і забезпечує своєчасну поставку продукції і оплату в обумовлені строки. Ціль сервісу DistribEx — спрощення передачі і обробки документів між виробником і дистриб’юторами, а також будь-якими іншими торгівельними партнерами.

В основі сервісу DistribEx лежить обмін фінансовою, комерційною і логістичною документацією між виробником і клієнтами (дистриб’юторами), який здійснюється за допомогою EDI-документів (стандартних структурованих електронних повідомлень). DistribEx не вимагає додаткового встановлення програмного забезпечення. Щоб розпочати роботу в сервісі, достатньо наявності доступу в Інтернет. При цьому обмін електронними даними можливий як на web-платформі, так і інтегровано в будь-якій обліковій системі партнера: 1C, ORACLE, SAP і т. д.

Переваги онлайн сервісу DistribEx для виробників:
– суттєве зниження витрат на витратні матеріали та пришвидшення отримання, обробки замовлень від дистриб’юторів;
– пришвидшення процесу відвантаження товару;
– виключення помилок за рахунок автоматичної перевірки;
– оптимізація товарних запасів на всіх рівнях дистрибуції;
– точність планування власного виробництва і можливість прогнозування подальших продажів;
– зниження витрат на зберігання продукції/сировини.

Для виробника процес впровадження нового сервісу не складає абсолютно ніяких труднощів, оскільки він вже здійснює обмін EDI-повідомленнями з роздрібними мережами. Використовуючи сервіс DistribEx, він всього лише додає до списку своїх контрагентів, з якими здійснює документообіг в електронному форматі, своїх дистриб’юторів. Виробник е навчає додатково персонал, його менеджери уже вміють працювати з EDI-повідомленнями і знайомі з основними типами документів. Тепер вони можуть це робити і з дистриб’юторами.

Для дистриб’юторів же існує два варіанти впровадження сервісу.

Якщо дистриб’ютори певного виробника не є нашими клієнтами, виробник може підключати таких дистриб’юторів під свій аккаунт і оплачувати всі транзакції (тобто платити за весь електронний документообіг між ним і його контрагентами).

Якщо дистриб’ютори певного виробника на сьогоднішній день уже є користувачами нашої платформи, вони в цьому випадку, за бажанням, можуть налаштувати інтегрований варіант роботи з виробником і весь обмін документами здійснювати зі своєї облікової системи. Це дуже спрощує взаємодію з постачальником (виробником).

Переваги впровадження впровадження онлайн сервісу DistribEx вже оцінило понад 100 великих виробників.

Переваги роботи в сервісі DistribEx для дистриб’юторів:
– просте формування замовлення продукції;
– відслідковування прайсу з актуальними цінами;
– відслідковування нових товарів та акційних позицій на поточний момент;
– можливість формування і надання власних прайсів покупцям;
– індивідуальні прайси для клієнтів;
– повідомлення на e-mail про вхідні EDI-повідомлення.

Робота онлайн сервісу DistribEx здійснюється на бізнес-платформі електронного документообігу EXITE-EVOLUTION, через яку успішно відправлено більше 350 млн електронних документів. На сьогодні більше 5000 українських компаній автоматизували свою роботу за допомогою EDI-платформи EXITE-EVOLUTION.

Дізнайтесь зараз, як оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії за допомогою онлайн сервісу DistribEx, і отримайте безкоштовну консультацію: +38 (044) 586-26-06.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО СЕРВІС

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0