DISTRIBEX

Автоматизуйте обмін інформацією між виробниками та їх дистриб’юторами

ПідключитисьКонсультація

DistribEx: автоматизація електронного документообороту

DISTRIBEX – це рішення для автоматизації процесу взаємообміну електронними даними між виробниками і їх дистриб’юторами.

Швидкість та легкість надання цього взаємообміну грає найважливішу роль в процесі своєчасної оплати та постачання продукції. В основі рішення лежать міжнародні стандарти EDI-повідомлень в єдиному середовищі для всіх учасників.

Виробник

 

Дистриб’ютор

Схема обміну EDI-повідомленнями між учасниками

Виробник

Постачальник

Дистриб’ютор

Постачальник сировини для виробника

Дистриб’ютор постачальника

Клієнти постачальника

Клієнти дистриб’ютора

Кліенти дистриб’ютора

ЗАВАНТАЖТЕ ДЕТАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ МОЖЛИВОСТЕЙ
СЕРВІСУ DISTRIBEX

Переваги впровадження DistribEx

Швидке завантаження прайса на товар

Єдине онлайн середовище для всіх учасників

Доступ до сервісу
24/7

Інтеграція з вашою обліковою
системою

Хмарне зберігання даних
протягом 5 років

Завантаження файлів формату
xls, xml

ХОЧУ ПЕРЕЙТИ НА АВТОМАТИЧНИЙ ОБМІН ЕЛЕКТРОННИМИ
ДАНИМИ З МОЇМИ ПАРТНЕРАМИ

Переваги для постачальника

Всі замовлення у вашій обліковій системі або на Веб-платформі, повідомлення на e-mail про вхідні EDI-повідомлення

Індивідуальні прайси для клієнтів

Автоматичне завантаження прайсу та обмін будь-якими EDI та ЮЗД документами

Можливість відображення залишків у прайсі

Клієнт бачить прайс з актуальними позиціями в поточний день і ін.

Підключитися до сервісу DistribEx та отримати консультацію по роботі

Переваги для клієнта

Автоформування зведених даних на замовлення (з/без ПДВ, об’єм, вага і т.д.)

Замовлення продукції формується коробками/кейсами

Транспортні підказки за позиціями

Підключення будь-якої кількості постачальників з прайсами

Обмін будь-якими EDI та ЮЗД документами

Інтеграція в облікову систему та ін.

Якщо у вас залишилися питання по роботі сервісу DistribEx, замовте зворотній дзвінок