Банки

Автоматизуйте бізнес-процеси і пришвидшіть процедуру оформлення факторингових операцій

ПідключитисьКОНСУЛЬТАЦіЯ

СЕД для банків

Впровадження е-документообігу в бізнес-процеси банківських установ дозволяє в рази скоротити час на оформлення паперових документів, зменшити операційні витрати і оптимізувати трудові ресурси. У цьому вже встигли переконатися провідні банки України.

4 кроки до обміну електронними документами

 

Заявка на підключення

 

Доступ до платформи

 

Оплата рахунку

 

Початок роботи


Заявка на підключення

При переході на е-документообіг у банківських закладах з’являється можливість використовувати всі переваги першого в Україні сервісу електронного факторингу FactorEx. Вказаний сервіс дозволяє максимально спростити процедуру отримання факторингових послуг.

Схема факторингу

Учасники факторингових операцій

— Банк (фактор)

— Постачальник (кредитор)

— Покупець (дебітор)

С сервісом FactorEx вже працюють

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПО РОБОТІ СЕРВІСУ ЕЛЕКТРОННОГО ФАКТОРИНГУ І ПРИШВИДШИТИ ЗАКРИТТЯ УГОД


Переваги електронної факторингової угоди для факторингової компанії

Точність і швидкість в процесі фінансування

Зниження ризику узгодження за недійсними грошовими вимогами

Зменшення ручного опрацювання даних

Відсутність необхідності використання паперових документів

Відсутність необхідності перевірки даних в електронній системі

Формування достовірної кредитної історії клієнта

Підключитися до сервісу електронного документообігу
і отримати професійну консультацію