Банки

Автоматизуйте бізнес-процеси і прискорте процедуру оформлення факторингових операцій

ПідключитисьКОНСУЛЬТАЦіЯ

Впровадження е-документообігу в бізнес-процеси банківських установ дозволяє в рази скоротити час на оформлення паперових документів, зменшити операційні витрати і оптимізувати трудові ресурси. У цьому вже встигли переконатися провідні банки України.

4 кроки до обміну електронними документами

Заявка на підключення

Доступ до платформи

Оплата рахунку

Початок роботи


Заявка на підключення

При переході на е-документообіг у банківських закладах з’являється можливість використовувати всі переваги першого в Україні сервісу електронного факторингу FactorEx. Даний сервіс дозволяє максимально спростити процедуру отримання факторингових послуг.

Схема факторингу

Учасники факторингових операцій

— Банк (фактор)

— Постачальник (кредитор)

— Покупець (дебітор)

С сервісом FactorEx вже працюють

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ ПО РОБОТІ СЕРВІСУ ЕЛЕКТРОННОГО ФАКТОРИНГУ І ПРИШВИДШИТИ ЗАКРИТТЯ УГОД


Переваги електронної факторингової угоди для факторингової компанії

Точність і швидкість в процесі фінансування

Зниження ризику узгодження по недійсним грошовими вимогами

Зниження ручної опрацювання даних

Відсутність необхідності використання паперових документів

Відсутність необхідності перевірки даних в електронній системі

Формування достовірної кредитної історії клієнта

Підключитися до сервісу електронного документообороту
і отримати професійну консультацію