Новини

08.09.2017
1054

Bad Boy від Good Wine

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

Е-СОМ співпрацює з ритейлерами різних напрямків. Більше 11 років компанія активно допомагає автоматизувати роботу будь-якого бізнесу. Рітейлери України не стоять на місці і вже не перший наш партнер розширює свою мережу за рахунок дрібних знижкових магазинів. Зараз стартує відкриття нових дискаунтерів алкогольної продукції від імпортера і магазину в одній особі Good Wine.

Раніше мережа пропонувала імпортну і вітчизняну продукцію середнього і вищого класу. Бюро вин вирішило збільшити покриття країни за рахунок запуску дискаунт-маркетів Bad Boy з алкогольною продукцією формату Cash & Сarry. У планах компанії відкрити магазини у всіх великих містах, площа яких становитиме приблизно 1000 кв. м.
Раніше, Дмитро Кримський, один із засновників Good Wine, повідомив, що в планах у компанії не фігурує відкриття будь-яких магазинів.

“Люди хочуть купувати дешевше. Цей сегмент буде затребуваний, але все буде залежати від розташування і концепції. Винні магазини зараз відкриваються з додатковим асортиментом, плюс формат бару чи ресторану “, – вважає начальник відділу оренди UTG Сергій Заїка.

“Якщо врахувати, що Бюро вин – імпортер і дистриб’ютор, то, звичайно, вони не покривали весь сегмент за рахунок Good Wine і їм є сенс розвивати цей напрям. До того ж, у нас споживання вина і пива на душу населення в два рази менше середньо європейського “, – відзначає керівник департаменту власного імпорту Сільпо Семен Хомусько.

Де буде розташований «Поганий хлопчик»?

Всім відомо, що торгові точки з алкогольною продукцією відкривають і інші представники даного сегменту. Винятком стала мережа виномаркетів Поляна, яка за довго до цього анонсувала активне розширення своєї мережі за рахунок франчайзингу, але запуск був припинений.

Кількість Winetime за останні три роки не змінювалась, як і раніше налічують 16 гастромаркетів. Мережа Wine House збільшила кількість своїх магазинів вина та делікатесів до 10 об’єктів. Мережа OkWine планує відкрити відразу 5 виномаркетів. Ще в 2014 році мережа налічувала 6 об’єктів, але незабаром їх кількість збільшилася до 11. У липні поточного року стало відомо про відкриття в ТРЦ Ocean Plaza нового бренду продуктових магазинів Gourmet House. У доповненні до цього, свій шоу-рум в Києві відкрив вітчизняний рітейлер Alcomag на вулиці Антоновича.
Жодна з перерахованих вище мереж не позиціонує себе як мережу магазинів-дискаунтерів. Раніше подібний асортимент мала мережа виномаркетів Поляна, але на сьогоднішній момент мережа скоротила кількість своїх магазинів, таким чином звільнивши нішу для нових гравців на ринку.

“Формат схожий з Поляною, але, думаю, якщо вони врахують їх помилки, мережа буде успішна”, – говорить ще один консультант по торгової нерухомості.

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0