Новини

05.05.2017
487

АШАН ПОПОВНИТЬ РЯДИ МАГАЗИНІВ “БІЛЯ ДОМУ”

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0

Е-СОМ безпосередньо співпрацює з одним із монстрів роздрібної торгівлі – гіпермаркетом Ашан і стежить за останніми змінами своїх партнерів. Так одна з найбільших мереж гіпермаркетів налаштована на розширення в форматі «магазинів біля дому». Уже в кінці 2017 року планується відкриття першого магазину нового формату. Але концепцію та політику ведення нової галузі розкривати не стали.
Наприкінці 2015 французький Ашан налічував 2 874 магазина «біля дому» і 962 гіпермаркети. На території України розташовані 11 об’єктів, 6 із яких в Києві. В останні роки намітилася тенденція, коли люди стали купувати частіше, але потроху. Саме тому магазини «біля дому» як ніколи стали актуальними для жителів України. Сегмент магазинів Ашан буде умовно поділений на три секції: свіжі продукти, снеки та інші продукти з акцентом на продукти здорового харчування і заморожені напівфабрикати.
Після запуску десятка гіпермаркетів на території України із збудованою логістикою і налагодженими відносинами з постачальниками, цілком логічний перехід на більш дрібний сегмент, тим більше, що Ашан має схожий досвід на території Польщі та Росії. Хоча і стежити за роботою сотнею маленьких магазинів на порядок складніше, ринок споживачів попередньо вже знайомий з компанією. У мережевих магазинів рівень сервісу значно перевершує звичайний роздріб. Тому у системних гігантів є можливість потіснити не мережевих гравців.

Один з керівників FMCG-мереж передбачає, що Ашан почне свою роботу з мінімальною маржею, щоб закріпитися на ринку в новому форматі. Адже вартість товарів для українців залишається вагомим аргументом при виборі магазину. Інші фахівці стверджують, що таку позицію буде дотримуватися дуже складно, адже витрати маленьких магазинів значно більше великих торгівельних площадок.

За словами В. Строканя, директора з розвитку, Ашан намір розвиватися в багатьох форматах та з часом переважати у всіх регіонах країни. Відкриття гіпермаркетів не зупиняють та заплановано по одному на цей та наступний роки. Відносно дрібних магазинів, розвиток планується більш динамічний. Але варто зазначити, що не менш залежить від апетиту українських орендодавців. До того ж у Ашан високі вимоги до приміщень з технічного боку, а так само з боку локації. Виходячи з цього вибір буде дуже обмежений.
Перші магазини будуть відкриватися там, де у Ашан вже присутній гіпермаркет. Не виключають той факт, що великий ритейлер буде розглядати можливість викупу оренди менш успішних конкурентів.
Але через довготривалі переговори та узгодження всередині мережі, очікувати стрімкого відкриття магазинів «біля дому» не варто. Тим більше, до сих пір ведуться перемовини про злиття з мережею Караван. Поки не будуть закриті більш глобальні питання, на дрібні переходити не будуть. Очікємо подальшого прогнозу від французького гіпермаркети Ашан.

Share on Facebook0Google+0Share on LinkedIn0