Електронний документообіг від E-COM

за 4 простих кроки

Заявка на підключення

Доступ до платформи

Сплата рахунку

Початок роботи

Надіслати замовлення на підключення

Сервіси

E-DOC

Простий сервіс з обміну первинними, правовими, фінансовими та іншими документами між партнерами з накладанням електронного цифрового підпису, а також подання звітів до контролюючих органів

TendEx

Онлайн майданчик для бізнесу, де провідні роздрібні мережі і постачальники проводять тендери, торги та аукціони в електронному форматі. Пришвидшіть проведення ваших тендерів онлайн

FactorEx

Сервіс електронного факторингу, який дозволить вам вести торговельну діяльність на умовах відтермінування платежу. Комплексне рішення для ефективної роботи фактора, постачальників та виробників

E-специфікація

Швидке узгодження цін на товар між постачальником і торгівельною мережею в електронному вигляді. Схема зміни закупівельних цін прозора і зрозуміла для обох сторін, завжди з достовірною та актуальною інформацією

DistribEx

Сервіс для автоматизації обміну інформацією між великими виробниками та їх дистриб'юторами. Повна і вичерпна інформація про замовлення, зручні фільтри, коригування даних та багато іншого

SignEx

Універсальне рішення для масового підписання е-документів електронним цифровим підписом у вашій обліковій системі. Протестуйте найшвидше і безпечне підписання в Україні

Портал Сертифікатів

Обмін і зберігання сертифікатами якості продукції в єдиному онлайн середовищі. Швидкий пошук, зручні фільтри, захист від втрати та зручний спільний доступ для всіх учасників

YouControl

Пошукова система з перевірки надійності ваших партнерів і контрагентів. Простий пошук по 20 реєстрів України. Всього за 1 хв. у вас є повне досьє про компанію та директора підприємства

EXITE-EVOLUTION

Електронна платформа для повноцінного обміну комерційними, фінансовими та юридично значущими документами між контрагентами

ReportEx

Звітність за нами - відпочинок за вами . Електронна звітність в усі контролюючі органи : ДФС, ГССУ, ПФУ. А також швидкий обмін податковими накладними та РКПН ,безпеку передачі даних, масова відправка документів, адміністрування ПДВ та багато іншого

ЕЦП

Електронний цифровий підпис дозволяє ідентифікувати підписувача та надати е-документу юридичну силу. ЕЦП видає акредитований центр сертифікації ключів. Зареєструйте свою ЕЦП прямо зараз.

Усі сервіси

Не знайшли універсальне рішення для вашого бізнесу, тоді зверніться до наших фахівців, і ми розробимо для вас індивідуальну пропозицію

Галузеві рішення

Банки

Електронний факторинг, обмін юридичними документами, оптимізація витрат відіграють важливу роль для банківських установ

Роздрібна торгівля

Електронний документообіг у роздрібній торгівлі використовується давно. В Україні ми були одними з перших хто почав впровадження в 2006 р. і зараз ми готові поділитися своєю експертизою

Фармацевтика

Оформлення замовлень в аптечних мережах, оперативна робота з контрагентами, обмін первинними документами, все це є в наших рішеннях для фармацевтики

Телекомунікації

Дізнайтеся більше про прості рішення та переваги переходу на е-документообіг для телекомунікаційних компаній прямо зараз

Інформаційні технології

E-COM — це ІТ-компанія, яка чудово розуміє специфіку роботи і особливості ІТ-ринку, особливо коли мова заходить про швидкість роботи і оптимізацію витрат

Логістика

Сучасну логістику важко уявити без автоматизації ланцюга поставок, оперативного узгодження і обміну документами. Дізнайтеся про рішення для логістичної галузі

Виробництво

Управління фінансовими потоками, своєчасне відвантаження продукції, безпечна передача документів і звітності в державні органи для виробничих підприємств

Нерухомість

Пріоритет готовності у визначений термін завжди гостро стояв в сфері нерухомості і будівництва. Не менш важливу роль відіграє надійний канал обміну документів між партнерами. Дізнатися детальніше

Електронний документообіг від edi-провайдера E-CОМ

Що таке електронний документообіг

Неможливо заперечувати, що на заміну все менш популярної роботи з паперовими документами приходить електронний документообіг (ЕДО) — процес організації та функціонування електронних документів у межах бізнес-процесів, який включає в себе наступні пункти:

  • створення та оформлення цифрового документу;
  • надсилання, передача і отримання документу;
  • збереження та обробка отриманих даних;
  • використання даних у діяльності (інформування, затвердження, погодження, підписання тощо);
  • архівація (списання документу в архів);
  • знищення документу (за необхідності).

ЕДО та EDI (електронний обмін даними) дозволяють вирішувати наступні завдання:

  • підвищення ефективності управління різноманітними бізнес-процесами (завданнями, звітністю);
  • скорочення витрат на діловодство, економія місця за рахунок виключення паперових документів;
  • забезпечення надійного зберігання та зрозумілого обліку документів;
  • скорочення часу на обробку документів;
  • зменшення помилок під час оформлення та обміну документами.
  • Очевидно, що електронний документообіг в Україні має великі перспективи на майбутнє. Все більше керівників обирають для себе прийнятну EDI-систему електронного обміну даними з усіма її перевагами.

    До кого звернутись за впровадженням ЕДО

    Обираючи найпридатнішу технологію електронного документообігу, зверніться до досвідченого EDI-провайдера. Компанія E-COM готова надати зручні е-сервіси для впровадження у виробничих, фармацевтичних, торгівельних компаніях. Наші рішення ідеально підійдуть для всіх: як для оптимізації роботи у фінансовій галузі, логістичній, роздрібній торгівлі, телекомунікаційній, так і невеликих ФОП.

    У чому ще зручність ЕДО

    Надані нами системи обміну електронними даними забезпечують:

    • високу швидкість, зручність взаємодії між контрагентами;
    • до 70% скорочення часу на обробку документів;
    • до 80% зменшення витрат на витратні матеріали;
    • пришвидшення укладення угод вдвічі (швидкість підписання е-договору складає 1-2 хв. з двох сторін за допомогою ЕП);
    • можливість контролю виконання робіт з боку керівного складу;
    • просте налаштування сповіщень, повідомлень, можливість зміни параметрів використання системи;
    • хмарне зберігання інформації;
    • технічну підтримку роботи в режимі 24/7.

    Вартість і технічні особливості

    Щоб ЕДО повністю задовільняв потреби керівника і працівників компанії, обираючи найпридатнішу систему, варто визначити, які пріоритетні завдання вона має вирішувати. Обирайте функціонал, який задовільняє потреби компанії з перспективою подальшого росту, з можливістю зміни різноманітних налаштувань. Від ширини функціоналу та кількості документів може залежати підсумкова вартість послуг EDI-провайдера.

    Впровадження ЕДО відбувається у декілька етапів, для організації роботи достатньо надіслати заявку нашим спеціалістам і оплатити рахунок. Ми надамо доступ до EDI-платформи, і ви зможете розпочати роботу. Про всі тонкощі роботи системи, особливості налаштувань і переходу з паперового на електронний документообіг ви зможете уточнити у наших спеціалістів. Для надсилання заявки достатньо зазначити ім'я, e-mail та контактний номер телефону, і спеціалісти E-COM вийдуть з вами на зв'язок у найближчий час.

E-COM у цифрах

Відправлених електронних документів

Грн. зберегли нашим клієнтам на папері

Людей забезпечили киснем

Дерев зберегли від знищення

Новини

E-SERVICE CONFERENCE — перший в Україні майданчик для діалогу бізнесу та держави у сфері розвитку е-сервісів

10.11.2017

8 листопада 2017 року понад 400 найбільших гравців різногалузевого бізнесу, ІТ-сфери, банківського сектору та...

Читать далее...
527

На виставці «ТрансУкраїна» E-COM презентує новий сервіс

24.10.2017

25 жовтня 2017 року у межах трьохденної 20 Міжнародної спеціалізованої виставки “ТрансУкраїна 2017”, яка...

Читать далее...
834

E-SERVICE CONFERENCE 2017

11.10.2017

8 листопада 2017 року вперше в Україні лідери українського бізнесу, представники ключових банків країни,...

Читать далее...
1360
Усі новини >

Статті

Продавайте і купуйте на наймасштабнішій бізнес-платформі України — TendEx

16.11.2017
201

Електронний обмін ТТН від E-COM — оптимальне рішення для автоматизації логістичних процесів

21.09.2017
1798

Отримайте роз'яснення щодо юридичної сили електронних документів та архів законодавчих актів по е-документообігу

З нами працюють